Lördag



Igår blev det Norra berget med Anna och Malin. Vi gick upp och tittade lite på utsikten. Vi lyckdes komma dit precis när Uffe var klar och då var det en timme innan Takida skulle spela. Så vi gick ner igen. Strosade runt lite på stan innan vi gick till kebab city. Sen åkte vi hem till Malin en stund och jag var väl hemma framåt halv två.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Några på jobbet ska ut, och resten ska väl typ på Roxette. Jag gillar verkligen inte Roxette och inte speciellt inte Per Gessle. Skulle jag gå dit, skulle det bara vara för själva festens skull.

Men just nu vill jag bara ligga i sängen och dö.
Men jag hinner nog ändra mig. Först blir ska jag grilla lax med pappa iallafall.

Hejdå och trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0