Måndag

Imorgon börjar jag 05.00 igen. Så därför ska jag bara ligga i sängen och kolla på fångarna på fortet och timeout ikväll. Lovley!

Egentligen skulle man ha passat på att vara ute så mkt som möjligt nu såhär i slutet av sommaren. Men just idag orkar jag inte. Känns som att jag inte har hunnit med något i sommar. Men så känns det väl alltid, även fast man har fullt upp varje dag.

Jag hade ju ett mål i sommar. Det var att läsa tre böcker. En och en halv har jag bara lyckats med. Det är för dåligt.
Jag hade även ett mål i smyg. Jag ville lära mig att köra cross. Har inte blivit något sådant alls tyvärr. Får väl börja träna på puchen om inte annat.

Näe nu ska jag kila!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0