Måndag

Godmorgon!

Kräftskiva i lördags, och det började iaf riktigt bra. Sen blev det väl inte så himla trevlig framåt kvällen, men det är en annan historia.

Igår åkte vi iaf upp till höga kusten och besökte Annas tomt i Berg. Jättehäftigt ställe och med en strand full av sten och klippor. 

Gårdagen slutade inte heller så bra. Jag krockade. För första gångenn i mitt liv. Känns skitkul och bilen ser ut som stryk. Men det gick bra, fast jag vet inte om jag inbillar mig att jag har ont i nacken och ryggen eller om jag faktiskt har det.

Idag ska jag på visning i granlo. Närmare bestämt om en timme och tjugo min. Vet dock inte om jag är så sugen på att bo en stenkast bort från Jens. Känns ju bara dumt måste jag säga.
Men annars blir det nog en till visning på storgatan i veckan.

Nu blir det chill framför tv och spinning ikväll.
Hej



Pappa tyckte att jag skulle ringa på lägenheten på en gång. Sagt och gjort. Sju ikväll ska jag kolla på världens fräshaste lägenhet på Storgatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0