Min lördag

Igår var det fredag den 13:e. Och jag började fundera om jag faktiskt föddes på en fredag. Men nu har jag tagit reda på det, jag föddes på en måndag. Så jag är nog inte oturen själv ändå.

Igår efter jobbet skyndade jag mig hem för att äta och göra mig iordning. Kvart över åtta kom jag hem, kvart i nio gick jag till bussen. Sjuktsnabbtjej_89. Åkte in till stan för att  träffa Anna. Vi strosade runt nere vid ån någon timme. Medelåldern där var dock 72 och vi åkte hem efter någon timme. Men som vanligt har vi ganska kul på egen hand ;)

Idag ska jag som sagt på lägenhetsvisning. Min kära pappa ska såklart med. Efter visningen ska vi ner till ån och kolla på Stefan när han paddlar med Sundsvalls Nyheter. YOU GO, STEFFEBOY!

Sen ikväll ska jag vara med Anna och Malin, så vi får väl se vad vi hittar på.

Nu blir det frukost innan jag kanske ska joyna pappa och Eva till gammelskogen för att plocka blåbär!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0