Onsdag


Hej!

Här sitter jag och äter digestivekex och dricker mjölk direkt i från förpackningen (det får man endast göra om man vet att den kommer ta slut). Vilket perfekt mellanmål!
Har precis varit ute på promenad, en och halv timme blev det. Gick upp till Kungsnäs och sen ner mot Selångerstjärn, där har dom gjort en jättefin gångväg över åkern och vattnet. 

På vägen hem gick jag förbi IP och där hade många av karusellerna redan kommit upp. Jag ska ju jobba på Selånger på lördag förmiddag och jag kommer då få karusellbiljetter, är det någon som vill åka med mig?


Imorgon börjar jag 05.00 igen. Sen är det dags för katalogsläpp. Oooh, jag kommer få en rykade färsk upplaga!

Hejdå!



Omslaget 1971, och nu är ryamattan tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0