Rolle

Idag har jag varit med pappa hela dagen. Först åkte vi ut till Birsta och handlade. Sen åkte vi ut till stugan och lämande det nya kylskåpet och lite andra grejer. Sen blev det middag och lite barnvaktning av Alma och sen Allsång på Skansen.  Mycket trevigt har jag haft!




Nu är det mindre än en månad kvar av sommaren. Så snart ska jag börja framkalla en massa bilder från alla roliga dagar och göra ett stoooort album.


Imorgon blir det jobb 11-20. Så nu blir det tv och läsning. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Annapanna

haha... precis så där är ju Roland! Sur och tvär!!! NOT!! =) haha....

Tack för barnpassningen så jag kunde träna!!! Kram

2010-08-04 @ 09:54:07
Postat av: Suss

haha ja det var den enda bilden jag hade på honom på datorn :) det är ju till och med du som har tagit den kom jag på nu ;) Ja det går väl bättre och bättre, så snart kan ni vara borta mer än en timme :)haha

2010-08-04 @ 10:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0