Tisdag

Godmorgon!

Gar precis kommit hem från jobbet. Blir jobb hela den här veckan också. Är ledig imorgon dock.


Igår efter jobbet åkte jag, pappa, Eva och Martin ut till Lörudden. Där åt vi en supergod middag och njöt av en fin fast aningen kylig kväll. Jag vill tipsa om skaldjurslasagnen, gott folk!

Idag blir det återigen en utflykt längs kustvägen. Fast den hår gången med pappa, Anna och Alma. Vi ska börja längst ner, i Mellanfjärden och sen åka uppåt igen. Härligt väder är det också, fast lite kallt är det fortfarande.

Och imorgon ska jag på visning igen. Den här gången på Bergsgatan =)

På torsdag är det katalogsläpp på IKEA. Ska bli kul att se hur den nya katalogen och kolla på alla nyheter.
Kom in och hälsa på mig vettja!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0