Torsdag

YES!

Jag har träningsvärk. Inte är det mkt, men lite. Alltid något. Har inte haft det på hela sommaren. Så nu har jag planerat att få det i några veckor. Sen ska jag avancera till dom röda repen. Och kunna göra plankan. Lääänge. Jag tycker jympa är kul. Så nästa gång ska vi även testa på dans, afro dans och yoga. Det är ju gratis en vecka till, så häng med ni också!!

Idag vakande jag halv åtta. Kan bero på att jag gick och la mig tio igår ikväll. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men om några timmar ska jag in till Elin och få bort min hemska utväxt.

Trevlig torsdag!



Och just de. Om det blir så att vi åker till stan på lördag, kommer  det bli Hed Kandi för mig. Om det finns biljetter kvar? Hela Stadshuset är öppet och det brukar ju bli succé. I maj förra året, sist det var Hed Kandi på Stads, hade så jag sjukt roligt! Så om vi vill dansa, stads it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0