Trött

Klockan är ett och jag har hunnit jobba fem och en halvtimme + tränat. Nu ska jag ducsha och sen äta lite lunch och sedan ska jag förmdligen ta en powernap. Jag sov ungefär två timmar i natt. Jag sover inte speciellt bra när jag ska upp så tidigt. Jag får liksom panik om jag inte somnar i tid och då blir det bara värre.
För att hålla mig vaken i bilen slog jag på Den svenska björnstammen – Dansmusik på högta volym, trummade som aldrig förr på ratten samtidigt som jag åt en macka.
Inte konstigt att vägvakten vid bergsåkerrondellen skrattade åt mig. Jag kunde inte ens svara eftersom jag hade ett halvt polarbröd i käften.

Nog om det.


Efter att Anna har slutat jobba ska vi åka och handla lite mat till kräftskivan imorgon.
Det ska bli så kul att umgås med massa tjejer bara och det kan nog bli riktigt kul på stads också. Längtar!


Näe nu blir det duschen. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0