Kate

Det är typ storm ute. Jag som tänkte ta en promenad, men nu känns det inte alls speciellt lockade.
Har försökt sova efter jobbet, men det gick inte alls nå bra det heller.

Så nu sitter jag här och kollar på lägenheter. Ska på en till visning imorgon.
Och även fast jag är ledig hela veckan (än så länge) har jag fullt upp och ska passa på att umgås med tjejerna.

Tis: Jobb och hälsa på farmor och farfar (tänkte kolla efter potentiella möbler till min framtida lägenhet).
Ons: Träna med Jennie, lägenhetsvsining, Birsta med Jennie och Sandra.
Tors: Klippa och färga håret (äntligen), kvällsfika med Anna, Emma och Malin.
Fre: Handla till lördag?
Lördag: Open trot och kräftskiva med en drös snygga tjejer.
Söndag: Roadtrip till Höga Kusten och berg med la famila?

Så, det var ett utkast om hur ungefär kommer min vecka se ut.

Så nu vet ni deeeet!

Nu blir det lunch!






Oh oh oh,
Jag gillar inte brittska. Men Kate Nash är ju så braaa och jag älskar hennes uttal. Samma med Lily Allan!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0