Attling

Oj! Vad många läsare jag hade igår. Undra vad det kan bero på. Känns som att det är många som är sugna att veta hur det går med vissa saker..

Som med min bil tex. Eller hur? Visst vill ni jättegärna veta allt om den?
Ja, var ju in på Berners idag. Och jag vet inte än vad det kommer att kosta att laga den. Så kossan kanske måste skrotas :'( Och tydligen är den inte laglig att köra med nu heller. Även fast både lyset och blinkers funkar.
Så jag har redan börjat kolla på nya bilar. Men jag får väl veta om några dagar vad det kommer kosta.
Det känns så onödigt bara. Kommer vara mkt försiktigare i framtiden. Och jag kommer aldrig smsa mer när jag kör. Inte för att jag gjorde det den här gången. Men man märker vad fort något kan hända bara man tittar ner eller åt sidan en liten stund.



Förövringt tycker jag att någon kan vara snäll köpa dom här Efva Attling-örhängerna åt mig, eftersom allt går skit just nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

bara att gasa suuuuuuuusannnnne

2010-09-04 @ 21:17:17
URL: http://atmrtna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0