Jag har tråkigt

Om du var en blomma: skulle jag vara den vackrate blomman av dom alla. eller hur?
Pryl du inte kan vara utan: mooobilen kanske. eller min nagelsax, eller typ kameran ba!!
Tidningar du prenumererar på: ingen just nu. Okey, en gång i tiden. men nu är jag gammal, så iaf skulle jag vilja prenumerara på Lantliv. hhehhehehhe
Nåt som gör dej förbannad: när det blir som jag hade tänkt, eller när folk säger en sak och gör en annan
När grät du senast: idag, eftersom studera.nu är dum i höööve!
Mjukt eller hårt: vad? vad menar ni? va?
Kram eller puss?: kysss mä!
Hyrfilm eller bio?: piratebay
Natt eller dag?: dag eller sommarnatt
Rakad eller orakad?: rakade ben, orakat skägg på Jens. Orakat skägg?! Whaaaat? Skägg helt enkelt!
Popsnöre eller sportfåne?: pop I löööve musiiikkk
Kaffe eller te?: fy fan, pest eller kolera? SAFt, COLA OCH MJÖLK for president!
Bakispizza eller bakischirre?: pirra med birre
Förfest eller efterfest?: förfesten är alltid roligast
Plastbestick eller plastbröst?: kniv och gaffel, tack
Yngre eller äldre?: Men vad är det för fel på frågorna?
Om någon trycker ner dig, vad gör du då?: börjar grina eller bajsar dom i ansiktet
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?: jag kan allt
Är du svartsjuk?: HAhhahhahHAHAHHA näe?
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?: rektumanalytiker
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?: näe....haHAHAha VA? eeh. Jo, förmodligen.
Vad är det första du tänker på när du vaknar?: "äre fint väder? meeen åh jens ligg inte så förbannat nära. dags för en drill" Typ.
Är du troende?: nej.
Tycker du om stearinljus?: its the shit
När blir man vuxen?: när man känner sig vuxen
Hav eller sjö?: hav
Vad har du för väckarklocka?: mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna?: när dom blir för långa
Har du betalat månadens räkningar?: näe, men pappa har nog
Använder du hudlotion? : sometimes, borde använda det oftare, men oRkA...?!
Äpple eller Päron?: päron. för att det är godare än äpple. Fattarni?
Äter du fiskbullar? : jaaa
Platt eller vanlig dataskärm?: LAPTOP you know
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?: ja, eller näe inte bakom, men under
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?: fundera ut vad jag ska göra med mig själv. eller typ gå och duscha. men det här var ju sååå mkt roliagre.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?: why not, smakar det som vanligt så
Beskriv din humor: Två bananer gick över en väg. En var grön men den andra var mogen. Plötsligt sprang den gröna bananen iväg. Då sa den andra: Fy vad omogen du är. HAHHAHAhaHHAHAHAhahahahaha öh, ja ungefär så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0