Fredag

Vad kul det var att gå till och från skolan i snöstorm.

Det gör dock inget att det snöar. det får det gärna göra. Det är liksom december. Skulle det snöa såhär mkt i mars skulle jag inte vara lika nöjd.
Skönt att det inte är -20 längre iaf.


Jag dör av hunger. Men jag orkar inte äta. Eller jag orkar inte göra nåt. Kanske blir en rostad macka om jag har tur. Jag som hade tänkt göra en storstädning idag. Får se hur det blir med det.

Ikväll ska jag ha kul. Imorgonkväll också.
Därmellen ska jag handla julklappar.

Näe, det här går inte.
Hejdå


Bild från förra året. Måste ut och fota snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ses vi ute i kvällensvimmel?

2010-12-17 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0