Lördag

Helt sjukt vad det snöar!

Igår var jag för första gången och besökte Jennie och Tobbes lägenhet. Där träffade jag även Vera, Elin och Simone hade också kommit hem, roligt!
Man får alltid sig ett gott skratt med dom där töserna!

Nu sitter jag hemma i lägan och försöker göra ett ryck med att klä på mig. Men det är ju skönare i sängen.
Hur som helst ska jag ner på stan idag. Handla lite julklappar. Har ingen aning om vad jag ska köpa, så jag får låta min sjuka fantasi flöda.

En grej vet jag iaf! ;)



Nu ska jag gå och borsta gaddarna och göra något av den här dagen. För ikväll är det fäst!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Akta dig så du inte stöter på mig och Stefan ute på stan ikväll!!!! =) Vi är frisläppta...

2010-12-18 @ 12:07:01
Postat av: Suss

nej vad kul! :) jag skickar ett sms och kollar om ni är kvar när vi drar ut ;) hihi

2010-12-18 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0