Lördag

Men herregud. Jag får sluta aanvända volangtoppar. Det är någon som tydligen blir alldeles till sig. Sickan?


Idag är det lördag. Och jag är ledig. Jag ska plugga och hälsa på farmor. Det är vad jag ska göra. Ikväll får jag se vad det blir, men just nu känner jag mest för myskväll.

Jag blev precis nu när jag tittade ut genom fönster väldrigt sugen på att åka skoter. Såg en kompis som hade varit i Matfors och kört, såg skitfint och mysigt ut. Man kanske skulle ha köpt sig en sketen en och tagit till stugan. Säger jag, som har kört en skoter en gång. Men det var kul, frågan är om man orkar ta skoterkort..

Nog om det. Nu ska jag läsa lite procrssrätt. Kul för mig!


Ajdö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0