Rednex

HAHHAHAHAHHA, jag skrattar ihjäl mig. Hittade ett gamalt kassettband hemma och eftersom jag inte har bytt stereon i bilen än tänkte jag att jag kunde ta och lyssna på vad det var.

Det var bla en inspelning från 2002/2003 då jag sitter och leker radiopratare. Jag har gäster som tex, Robbie Williams och Håkan Hellström (som jag även gör rösterna till). Så jäkla fult!

På andra sidan bandet är det nån bladning av låtar från typ 96 eller nåt. Tex Rednex- Old pop in an oak. HAHAHA, som jag skrattade på vägen hem.
Att man ens har lyssnat på dom där låtarna. Tror dock det är syrrans band, så jag skyller på henne.

Ja herregud..

Näe nu ska jag snart gå till skolan, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0