Torsdag

Godmorgon!

Torsdag idag. Veckan går fort må jag säga. Och jag är ledig hela helgen.
På lördag ska jag och familjen på julmarknad på norra berget, sen hem till Bergsåker och äta middag. Mysigt de!

Jag skulle behöva åka till Birsta också.
Men idag blir det plugg, tjejfika och träning.


För någon dag sen ringde nån tjej från nån fotogrej, som erbjuder gratis sminkning och gratis fotografering. Sen kostar tydligen bilderna en del. Hon skulle ringa igen, men jag kommer tacka nej. Känns inte så spännande när hela Sundsvall gör exakt samma sak.

Ska lyssna på Gudrun ist, och dra ihop en gäng och på seans. Det skulle vara spännande däremot!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Intressant. Minns du vad företaget hette som tjejen ringde från? Jag har nämligen tankar på att köra något liknande... om jag skulle starta en fotostudio någon gång.

2010-12-02 @ 13:18:35
Postat av: Suss

nej, jag tror inte ens hon sa namnet. Men det kan jag kolla upp! haha exakt min tanke, varför ska jag anställa dom när vi har en sån duktig fotograf i familjen :)

2010-12-02 @ 16:49:01
Postat av: J

var nån sån som ringde till mig med :S Men seans är jag med på! :D

2010-12-03 @ 19:37:48
URL: http://jenniewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0