Söndag

Hej!

Eftersom jag har varit ledig den här helgen, hade jag tänkt mig en utgång. Men näe, det orkade jag inte med.
Har blivit hellugnt istället och det har varit otroligt skönt!

Igår blev det julmarkad på norra med la familia. Mysigt, men riktigt kallt. Inte ens mina nya skor funkade. Ska nog köpa mig ett par sånna där sulor med värmeslingor.
Sen åkte vi hem till Bergsåker och åt middag. Leka med Alma har jag fått göra nu i två dagar ♥


Idag söndag. Föreläsning imorrn, så idag blir det plugg.
Föreläsning onsdag, jobb torsdag och föreläsning fredag. Idag är en sånhär jättekul vecka igen.
Kommer nog bestå av mestadels plugg. Och hela julledigheten kommer nog också göra det. Nice!




Någon dag när jag har tid, ska jag sätta mig ner och försöka vara lite kreativ. Jag behöver tavlor och fotografier. Antigen ska jag köpa blanka canvas från Panduro och måla min egna tavlor (jag kan inte måla, men några stänk eller streck kan nog bli snyggt det också) eller så ska jag köpa spännramar och spänna upp något snyggt tyg. Finns mkt snygga på jobbet faktikst.
Och i ramarna kanske blir det noga några fina bilder eller ordspråk.

Då vet ni det!


Hejdå



update.
Häftmassa, vilken himla uppfinning. Inga spikar och hål behövs här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0