Wild one

Alla verkar tycka att min frisyr är mkt mer wild and crazy än jag tycker.
Men eftersom jag har rätt fet snebena så är det bara att lägga över lite hår och vips ser jag ut som vanligt igen.



Har precis varit och tränat med Jennie. Danspass. Hade ni sett mig hade ni fått er ett skratt för resten av livet. HAHHA, ja jeevlar. Snygg man är!

Har även fått erbjudanen om att jobba imorgon. Som vanligt glömmer jag att ta bort mig från netwic, men det är svårt att planera nåt när dom ringer såhär kvällen innan. 

Dom flesta andra som läser jöken pluggar bara och jobbar inget, vad jag har förstått. Så jag har insett att jag måste sitta minst någon timme om dagen om det ska ska gå.

Nu blir det middag.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0