FREDAG

God morgon alla glada!

Idag är jag på strålande humör återigen. Vet ni varför?

1: Idag blir det nog en fika med gilrsen.
2: Jag är ledig fre-sön.
3: DET ÄR FREDAG.

Igår började jag och Jens med lite torsdagsmys. Vi åt popcorn och kollade på nya Wallander filmen, dödsängeln- Ganska bra faktiskt. Och ikväll blir det som sagt bio, men innan det ska vi stooorhandla i Birsta.

Fikan blir nog inte förrän vid ett, så eftersom jag är uppe med tuppen idag så får jag ta och sysselsätta mig med något annat så länge. Tänkte faktiskt städa och byta sängkläder. Jag är så duktig, klapp på huvudet.

Egentligen skulle man ju kunna gå ut på lördag, men eftersom det är helgen innan löning känns det som att det kommer vara ganska dött. Väntar nog med det tills den 5:e februari kanske.

Och vad fasen ska jag göra när jag fyller år?
Sticka neröver? Ha fest? Middag? Ligga och gömma mig under täcket och lådsas som att jag aldrig kommer bli äldre?
Ja det finns många alternativ, det återstår att se helt enkelt.

Ha en trevllig fredag folket!


Kommentarer
Postat av: elin

kom på tjejkväll på stads.. heelt gratis och mycket kul *:D

2010-01-22 @ 20:45:02
URL: http://elinsjostrom.blogg.se/
Postat av: J

middag på födelsedagen låter superduperfantastiskt trevligt! :D

2010-01-22 @ 22:07:48
URL: http://jenniewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0