Jaha, så jobbar jag.

Vad ska det bli av mig? Hey, ja vad fan ska det bli av mig?
Varför kan jag inte veta vad jag vill göra eller varför kan jag inte ha ett riktigt jobb medans jag funderar?
Vill jag resa? Eller borde jag kanske resa? En sak är säker, man måste ha pengar för att kunna resa.

Nu ska jag ta tag i det är med min CV och iaf börja söka sommarjobb. Är väl dags snart.
Eller ska jag börja plugga till hösten? Då behöver jag ju inte söka nåt jobb. Vad ska jag plugga, vart jag jag plugga? Har ju gått ett och ett halvt år sedan studenten. Hur länge ska jag hålla på att vela?

Jag är snart 21 bast. Jag vill vara 16 igen.
Ja det vill jag.
Jag är lat och skiter i allt. Så jobbar jag. Tack för mig.


HEJ DÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0