KOM IGEN SUSANNE!

Alltså vad är det som händer? Jag tycker verkligen inte om snö. Det skulle ju bli vår nu. Tur att det är pudersnö iaf. Men men, får väl leva med det och därför jag vill åka pulka idag, eller på lördag. Är det någon som vill följa med?

Jag hade liksom tänkt att baka kärleksmums idag. Men jag måste ut och skotta hela uppfarten idag igen. Förmoligen en gång till om någon timme. Lite jobbigt känns det att vi har Sundsvalls tyngste snölass också. Bara det väger ju 97 kilo, så jag kommer ju vara dyblöt av svätt när jag kommer in igen.
Grannarna tycker iaf att jag är duktig.

KOM OCH HJÄLP MIG!

Äh nu är det lika bra jag går ut. Åh gud det bara vräker ner..

Ska fan ta med mig iPoden och lysnna på Kom igen Lena på repeat.
Hejs


KOM IGEN LENA, VAD SKULLE VI ANNARS GÖRA?
Jo skotta, tralalalallaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0