Måndag igen

Det är inte okej att vara dödstrött när man kliver upp halv tio. Måste kliva upp i tid så jag är trött ikväll, för nu ska jag börja 05.00 tre dagar i rad. Till 15.00 dessutom, ska bli spännande att se om jag överlever. Fast jag klagar inte, lär ju bli lite tider nu i januari, februari så jag är nöjd. Jobbade även igår, mkt lite folk för att vara söndag. Skönt, då hinner man med mycket.

I lördags var det en ginstrande vinterdag och jag och pappa åkte till stugan för att titta till och skotta lite. När vi åkte hemifrån var det -14 grader. När vi kom till stugan (utanför Lucksta/Attmar i Matfors) var det -22 grader. När vi kom hem till farmor och farfar i Bredsand var det -8 grader. Hur kan det vara så stora lokala skillnader? Har aldrig varit med om liknande.

Idag blir det stan igen, med Ida och Jennie denna gång. Sen ikväll är det dags för årets första spinningpass.

Trevlig måndag på er.
Och jag måste bara tillägga att det är hyffsat skönt att vara ledig idag när dom flesta andra börjar jobba för första gången efter all ledighet. Mouhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0