Onsdag

Yow!

Idag är jag på strålande humör. Jag vet faktiskt inte varför, jag borde inte vara det.
Har iaf haft en superbra dag på jobbet. Mycket skratt fick man sig också. Endast en dag left, you know, kliva upp fyra. På fredag har jag ju sovmorgon till halv sju. Awsomeness på den.
Verkar bli ledig i helgen också, sen på tisdag blir det 5-15 igen.

Jag fyller år om exakt en månad. Då kommer även Markus Krunegård till aveny. Kulkul.
Och Hoffmaestro kommer även dit i april.


Just de, vetni.
På lördag är det kurragömma på IKEA. Ingen höjdare bland anställda kanske, men finns inte så mkt dom kan  göra åt det. Satt och snackade om det på lunchen, egentligen borde man ju vara med. Vi kom på världens bästa gömställen. Haha, måste ju nästan åka dit och kolla. Här nedan är länken till facebooksidan.

Hejsvejs
 
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=search&gid=210127987100#/group.php?gid=376244590532&ref=search&sid=655945016.3084366678..1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0