Söndag

OOOOOOH!

Det var trevlig igår måste jag säga, och gott. Dessutom vann jag fia med knuff två ggr om. Skicklighet, rakt av!

Idag ska jag åka och hälsa på Josse hade jag tänkt, och eftersom inte Ida svarar får vi ta och våldsgästa henne ute i Fagervik. Sen blir det handboll vid ett-tiden. Herrarna spelar i Skönsberg och det var hundra år sedan jag kollade på handboll, så nu är det dags.





Och såhär fint hade vi gjort hemma hos Jens igår. Bordet passar ju faktiskt där inne, även fast det blir lite trångt.


Kommentarer
Postat av: Anna Spjut

Åh, vad fint ni hade gjort! :) Vad gjorde ni för mat?

2010-01-24 @ 22:05:31
URL: http://annaspjuts.blogg.se/
Postat av: Suss

Det blev skagenröra och toast till förrätt, hasselbackspotatis och fläskfilé till varmrätt och kladdkaka till efterrätt :)

2010-01-25 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0