Tiiisdag

Jag är så äckligt glömsk. När jag kom hem igår insåg jag att jag hade glömt en påse på stan, IGEN!
Dessutom var det påsen med viktigaste innehållet och även det dyraste. Frågan var bara vart jag hade glömt den.
Idag på jobbet ringde jag till Charm och frågade, och tack gud, den var där. Sicken tur jag har alltstå. Vi satt ju ganska nära rulltrappen, så vem som helst kunde ju ha tagit påsen. Det finns så mkt snälla människor i denna värld också. Så nu kan jag andas ut ett tag.

Och skönt är det också att ett av dessa 5-15 pass är över. Förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll. Men innan sängen blir det "halv åtta hos mig" och en kvällspromenad.

Nu ska jag ta och måla naglarna och invänta min fader.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0