Torsdag

Idag är det redan torsdag och jag verkar vara ledig enda till på mångdag, en till ledig helg alltså. Jag som egentligen vill jobba nu.
Tänkte åka ut till Birsta idag, igen. Måste handla lite smågrejer tills helgen.

På tal om helgen, så kommer det nog bli en lung sådan. Imorgon blir det bio med Jens, Malin och Micke. Snabba Cash, och alla säger ju att den är bra så det hoppas vi på.
Och på lördag ska vi bjuda Jens mamma på trerätters eftersom hon fyllde 50 år förra helgen. Tänkte gå in på recept.nu och kolla om dom har några mumsiga efterrätter.

Näe nu ska jag åka hem till och byta om och äta lite frukost.
Ida, kan du bli lite bättre på att svara på sms tack!




Justde, IN YOUR FAAAACE!





Och jag måste ju hålla med AnnaPanna om att den här låten är bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0