Miss Bitterfitta

God morgon god morgon, hör fåglar sjönga glatt, god morgon god morgon i kör!

Just det, en strålande fredag är vad det är! Problemet är bara att jag inte har ett skit att göra. Ingen fredagsfika? Iosf har jag inte frågat nån heller, men jag orkar inte sitta och vänta och sen när det väl är dags då är det ingen som kan. Så brukar det bli.

I alla fall. Jag är glad och det är fredag. Ledig i helgen igen. Jag vill dock helst jobba nu. Det är även löningshelg, däför skulle det passa ganska fint med en utgång. Men egentligen är jag inte sugen och Josefin det lilla monstret är sjuk.

Funderar på om jag ska åka in på stan. Men jag har fått en äcklig finne precis på kinden. Det är en sån där som man inte kan klämma, utan den är bara där. Ful, röd och störande. Sånna saker kan faktiskt hindra mig från att åka till stan. Nu vet ni det. Men ååh försvinn!
Jag vet att det finns större problem här i världen, men inte just nu i mitt fall.
Och jag gillar att klaga. Jag blev ju för fasen utsädd till Miss Bitterfitta under gymnasietiden. En sån titel kan man ju inte bara skrota.
Jag tycker att jag gör det bra som kan vara bitter och superglad samtidigt.
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Anna :)

HAhhaha du är ju störd :D

2010-01-29 @ 14:36:10
URL: http://annatoivonen.blogg.se/
Postat av: Suss

hahaha Anna jag tror inte du ska säga så mkt ;)

2010-01-29 @ 17:18:51
Postat av: Annapanna

Det förvånar mig att du har en sådan titel =) Bitter???

2010-01-29 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0