What?

Nu tror jag att jag minnsann har betsämt mig. Blir nog igen jöken (juridisk översiktskurs) den här terminen heller. Blir nog nästa termin, om jag inte börjar plugga då vill säga.
Jag tror att jag ist ska anmäla mig till en fotokurs. Grejen är att den är på lördagar och det känns lite jobbigt att tacka nej till jobb då. Samtidigt är det bara fyra träffar så det borde väl gå ändå tycker jag.

Vad jobbigt det blev, har jag betsämt mig? Kursen startar imorrn och jag vet ju innerst inne att jag inte kommer vara där även fast det känns som att jag borde.

Äh, nu får det vara nog. Hejdå

Kommentarer
Postat av: elin

Hej sussie ':D menar du fotokursen på medborgarskolan? den ska ja gå isf :DD:D börjar 20:e februari :)

2010-01-19 @ 08:56:46
URL: http://elinsjostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå kursen såklart!

2010-01-19 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0