Dum av dig

Hejsan!
Idag har jag jobbat igen. Och imogron blir det jobb igen, till åtta, sen är jag ledig onsdag och jobbar torsdag igen. Hoppas på att vara ledig denna helg iaf.
Den 31:e juli är det både Yran, broöppningen och härefestivalen. Blir broöppningen i Härnösand och Oskar Linnros på lördagen iaf. Läste på hemsidan att man borde köpa biljett nu, annars kan dom ta slut, IGEN. Så inte vet jag, men man kanske borde besöka entré i veckan.

Annars kanske jag och Jens ska åka till Stockholm nu nån gång på hans semseter, det vore riktigt nice!

Näe nu ska jag kila.

Blir nog tidigt ikväll, är sjukt trött, får inte sova något på nätterna med den här hostan.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0