Onsdag

Hej bloggen och ni andra. Kanske är dags att ge lite kärlek till Tiesto nu.

Har inte så mkt tid även fast jag knappt jobbar något.
Igår for jag och Vera ut till Tranviken. Där träffade vi på bla Rönnbäck, Robert, Bodde, Thoord och Secken. När vi åkte var det bra väder, under hela vistelsen på stranden såg man endast dimman. Så vi åkte hem, och väl hemma var det såklart soligt.
Till middag fick jag sällskap av Secken. Senare joynade även Ellen oss. Vi åkte en sväng till hamnen, sen for vi och badade i Sidsjön. Varmt och skönt var det.

Idag skulle jag vilja ligga på straden. Men jag har annat för mig. Vill inte att pappa ska komma hem till världens bombnedslag, så idag ska jag städa. Har faktiskt bara damsugingen kvar. Sen måste jag fylla på kylskåpet igen.

Ikväll ska jag ut och käka med Anna. Och vi kanske drar en liten utgång på det också ;)
Om ni vill följa med är det bara att säga till!

Förövrigt har jag hittat en lämplig lägenhet. Ska visa pappa när han kommer hem. Undra om man ska slå till?

Näe nu ska jag fortsätta, hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0