Update

Nu är det för dåligt igen. Men nu kommer lite uppdatering.

Just nu sitter jag ensam här på fuxvägen. Riktigt skönt faktikst. Nu hinner jag göra sånt som inte riktigt är prio ett under soliga sommardagar.
Men imorgon blir det andra bullar, då blir det minsann utgång igen!

Idag har jag, Jens och Victor varit och badat. Vi tänkte åka till Sörfjärden, men eftersom det var ganska kallt bestämde vi oss för att åka till Nyland ist. Där var det iaf superbra väder. På vägen hem svängde vi förbi kovlands pizzeria och åt, sen fortsatte vi ut mot birsta. Pojkarna ska ju till Stockholm i helgen. Och det är ganska skönt faktiskt, för som kännt kan jag inte umgås med både Victor och Jens nån längre stund. Fast det kommer ju bli ensamt att sova själv. Dom kommer iaf hem på söndag, och på måndag eller tisdag åker jag och Jens ner till Stockholm igen. Vi ska bo i Linneas lägenhet på Östermalm. Det ska bli så kul! Cosmonova, gröna lund, gamla stan och massa shopping :D



I tisdags fick Jens en jättebra idé. Han tyckte att vi skulle ta en roadtrip till höga kusten. Jag som älskar utflykter tyckte såklart att det var den bästa idén ever. Så i onsdags bar det av. Vi började med Manna minne, sen blev det även Bönhamn, Rotsidan och Norrfällsviken.

Så i nästa inlägg kommer massa bilder därifrån! :)



Sen ska jag forstsätta att möblera om lite på flickrummet, det är alltid lika kul. Fortfarande. Det var typ det bästa jag visste när jag var mindre, för er som hade missat det.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0