Årets längsta dag

Har precis duschat och nu sitter jag här och smaskar i mig vattenmelon. Hur gott är inte det liksom?

Egentligen skulle man ha varit ute ikväll. Det är ju ganska varmt. Men ännu viktigare, det här är årets längsta dag.
Efter ikväll blir dagarna bara kortare och mörkare. Näe, vad trist det låter!
Det är ju bara juni och på fredag är det midsommar och jag är taggad till tusen. Ska låna några flyttkartonger av Anna och Stefan nu och börja packa ner lite av allt som ska med.
Förövrigt har jag världens bästa familj som var i stugan i helgen och fixade inför sommar. Dom klippte gräs, la i båten och storstädade hela stugan. Tyvärr måste jag nog göra om allt på söndag, men det är sånt man får ta.
På torsdag ska jag och farfar åka och fixa björkar och på fredag måste vi binda kransar :)

Näe nu ska jag gå och pakca lite.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0