Bölesta och IKEA

Idag for jag och Anna till Bölesta för att hälsa på Jens mormor och morfar. Vi hade så trevligt så, fikade, pratade och lekte med hundarna. Selma fick träffa en massa nya hundar och hon och Stella kom riktigt bra överens till slut. Så dit ska jag nog ta med henne fler gånger.
En linne-bränna har jag lyckats skaffa mig också.
När vi kom hem tog vi en sväng på IKEA med Anna L och Alma. Så nu måse jag åka och hälsa på snart igen och se hur det blir! :)




Selma älskar att bada, medans Stella var lite mer tveksam till det kalla vattnet.





Tack för idag Anna!

Kommentarer
Postat av: Anna Spjut

Tack själv! :D Det får vi göra om igen!

2010-06-01 @ 20:08:53
URL: http://annaspjuts.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Vilket ställe det ser ut att vara!!! Gud vad fint!!!

2010-06-01 @ 21:53:47
Postat av: Suss

Det är superfint!!

2010-06-01 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0