Cover my eyes

Enligt ST ska det vara bra väder imorgon. Men jag har lärt mig att yr.no ska vara mest tillförlitlig. Det är mitten på juni och det skulle lika gärna kunna vara i början på maj. Vart är värmen och solen?
Den här sommaren kommer gå fortare än någonsin. Det är ju för sjutton snart juli. Jag får alltid panik såhär års. Ångest. Jag måste göra nåt, nåt kul. Något jag kommer minnas, länge. 
Åhhh!!
Jag ber dig, låt det vara fint nästa helg!

Äh, nu ska jag njuta. Ta dagen som den kommer och hoppas på det bästa.

Nu blir det frukost sen ska jag åka till Bredsand och hjälpa min farmor att plantera blommor.




Ibland måste nu ju tro att jag är deprimerad eller något. Men icke, jag är världens lyckligaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0