Helgen

Puh, hemma efter ett elvatimmars pass igen. Och imorgon jobbar jag till åtta igen. Sen är jag förhoppningsvis ledig onsdag-söndag.

I helgen har det blivit jobb, men hann även med en utgång på lördagkväll. Bestämde mig för att vara med Secken och han skulle tydligen på Maddes inflyttningsfest. Jag vet att många av er som var där läser, men jag måste faktiskt säga att det kändes bra skumt att åka dit. Jag vet inte varför. Men det kändes bara fel. Fick känslan att jag inte kände nån, trots att jag har träffat dom flesta flera gånger. Men helt ärligt höll det inte i sig speciellt länge, jag hade faktiskt riktigt roligt. Så tack för att jag fick komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0