Måndag

Hejsan svejsan!

Nu har jag jobbat fyra dagar i rad, äntligen! Men nu blir det nog inge jobb förrän fredag igen.
Skönt pass idag 10-15. Strax innan tre kom Anna och Alma till IKEA, så när jag slutade tog vi en sväng där innan vi gick över till Birsta. Sen åkte vi ut på Alnö där jag blev bjuden på supergoda pannkakor. Det är så roligt att vara där ute, världens snällaste Anna och så får man busa med Selma och Alma. Gött mos!

Och nu har jag fått låna Annas gamla mobil, eftersom min fick för sig att högtalarna inte skulle fungera längre. Jag hörde inte när det ringde och jag hörde inte när jag fick sms, inte alaramet och det gick inte att prata med nån. Så nu är jag glad igen, ska bara lägga in lite låtar så är allt på topp!

Just nu är farfar här och hjälper pappa med den nya friggeboden. Och imorgon ska jag åka och vara med farmor medans farfar åker till stugan. Så jag kommer nog ha fullt upp den här veckan också, trots att det inte blir nå jobb förrän till helgen.

Och tyvärr har jag inga bilder från helgen, har inte gjort så mkt, bara jobbat och chillat.
Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0