Midsommar

Jag tycker att kvällen blev ganska lyckad måste jag säga. Vissa småsaker man önskar inte borde ha hänt och lite regn, annars så.
Dagen började med sillunch, sen åkte vi ut till Attmar och alla satt på flaket av Emils monstertruck. Det var nog det roligaste av allt. Väl där nere spelade vi lite tombola och kastade pil. Tyvärr hade vi missat dansen. Men vad gör det om hundra år..
Väl tillbaka började vi med lekarna. Jag var inte med, eftersom jag hade planerat dom. Men jag tror alla hade kul, förutom dom dåliga förlorarna.
Sen blev der dags för grillning och vi hann ganska precis klart innan regnet öste ner igen. Men är det svensk sommar så är det. Vi fick sitta inne i stugan och mysa med alla myggen ist.
Jag hade iaf en jättetrevlig kväll och jag hoppas vi kan göra om det snart.

Om jag har missat nåt hänvisar jag er till Annas blogg: http://annaspjuts.blogg.se/


Sen vill jag bara påpeka att jag kommer må dåligt i tre veckor pga av soptanten. Sen kommer nog även jag kunna skratta åt det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0