Tisdag

Godmorgon faaanzzz!

Har varit upp någon timme trots att jag börjar kl 10.30. Känns lite tungt att jobba idag, men det går nog fort hoppas jag på. 

Jag kunde inte sova ut imorse. Jag ligger och tänker för mkt om midsommar. Ja, jag vet. Så jävla viktigt är det inte. Men jag är sån, kanske inte pedant, men noggrann och tänker lite för mkt. Tänk om jag glömmer nåt?
Eftersom Victor har lämnat  mig i sticket får jag göra allt själv. Och visst,  jag tycker sånt här är kul. Men ibland skulle man behöva lite hjälp och kanske ett bollplank att bolla ideér med. Men men, skitsamma. Nästan allt är klart iaf.  

Nu blir det frulle. Hej!

Kommentarer
Postat av: j

Du är grym susanne! skulle också vilja vara med på midsommar!!

2010-06-23 @ 07:10:06
Postat av: Suss

Ja synd att du inte kommer :(

2010-06-23 @ 13:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0