Torsdag

08.25 ringde min mobil. Jag var 100 % säker på att det var jobbet. Men icke, det var Prinsen. Nej, Prinsen är inte Jens. Det är Victor, Virre eller Vicke, om ni så vill. Han hade tydligen kommit på en jättebra idé. Som vanligt, hahaha. Och snäll som jag nu är, ska jag hämta honom i Dyket om ungefär en timme. Varför, när var han senast snäll med mig?
Jaja, jag har inget annat för mig ändå.

Nu ska jag se vad man kan hitta i Jens kylskåp såhär en tosdagmorgon. Inte mkt gissar jag på, men lite hårdbröd duger nog allt ska ni veta.
Tja!



Jag har ju glömt att berätta om bomben. Den funkde, men som känt, så syns det nästan bara i dom ljuste slingorna. Sen vet jag inte riktgt om den kanske har samma effekt som ett vanligt silverschampo, så jag måste nog använda den några fler gånger, innan jag kan utttala mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0