Onsdag

Ibland blir jag bra brydd på mig själv. Det svänger fort vill jag säga. Ibland är det bra, men dåligt. Ibland är det inte bra alls och ibland är det bara bra. Som idag. Men det är väl så det ska vara, eller?




Så är det med det, ja!

Idag är det onsdag och jag är ledig idag också, verkar ju för tusan vara ledig hela veckan. Ge mig jobb!
Idag ska jag iallafall åka och hälsa på min farmor och farfar. Var ett tag sen nu, och idag blev jag verkligen påmind om att jag måste göra det oftare.
Vid ett ska jag träffa flicksen på stan för en fika och kanske lite stek i solen. Åh det är våååår! På lördag är det vårdagjämning och det 28.e är det dags att ställa fram klockan till sommartid. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0