In my head

Nu har jag precis kommit hem från stan och nu är det färdigshoppat för min del på ett bra tag. Får se hur jag lyckas med det. Men eftersom nästa lön inte kommer bli speciellt fet så får jag nog så lov.
Köpte iaf det jag behövde idag, en väska och ett par leggings. En klänning och ett par jeans slankt också med, men nu behöver jag inte köpa nåt mer sånt på ett tag.

Jag verkar fortfarande vara ledig i helgen, men det skulle inte förvåna mig om dom ringer på imorgonkväll.
Jag skulle verkligen behöva jobba nu, eftersom vi åker bort nästa helg. Aja, kan ju inte klaga när om man bli ledig en löningshelg :)

Ikväll blir det jympa och ett spinningpass på det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0