Måndag

Måndagmorgon och jag vakande när Jens åkte till jobbet och lyckades inte somna om. Men det kanske är bra, då kan jag ta vara på hela dagen och det fina vädret. Eller är det ens fint väder längre? Det är ju iallafall fakiskt maj nu och om mindre än fyra veckor är det juni. Därför måste jag passa på att njuta av den här tiden. Jag ska försöka vara ute så mkt som möjligt och försöka hitta på så mkt kul som möjligt. Och nu tänkte jag faktiskt att jag skulle avboka spiningen och istället ta på mig joggingskorna. Det enda jag stör mig på är att jag har så fruktansvärt gammal musik i iPoden, nu när man bara lyssnar på spotify. Men det får gå ändå.

Nu ska jag bege mig mot Lillhällom.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0