Min helg

Godmorgon!

Nu tänkte jag uppdatera er lite om helgen, för jag vet ju att ni vill veta.
 
I fredags blev det middag hos Eva. Sen bestämde jag och Jens oss för att rensa ur hans bil. Och det var ju inte en dag för tidigt. Efter rengöringen (som inte blev så lyckad, när vi ganska snabbt upptäckte att allt hundhår var kvar) så åkte vi upp till Victor och Emil för att sedan åka ut på veteranmarknad på travet. Där började vi med att ha ett personligt godisregn på parkeringen innan vi gick in och betalde 50 kr (!?!) i inträde. Det var ju inte direkt mycket folk där, men Emil gjorde ett par kap måste jag säga. Tex världens snyggaste cykel. När vi var klar, så kastade vi upp cykel på monstertrucken och rörde oss ut mot kuben för att köra lite offroad. Yes, it´s buisnesstime!
Sen blev det sängen och tidigt uppgång på lördagmorgon.
06.52 satt vi oss i bilen och for mot OkQ8 för att hämta ett släp. Sen började vår färd ner mot Esilstuna, som denna gång tog nästan fem timmar.
Flyttpackningen gick bra och vi avslutade med en toast på Waynes.
Det är sjukt vad mkt mer bilen drar när man har fullpackad vagn. Vi tankande tre ggr på en resa av 80 mil. Vi brukar tanka en gång.
Nu sitter jag iallafall hemma hos Jens och han har precis åkt till stugan. Pappa kommer och hämtar mig om en timme, då ska vi hjälpa Anna och Stefan att packa in allt på Alnö.

Igår när vi skulle lämna Eskilstuna tömde Anna och Stefan sin kyl och frys. Jens fick allt. Tur för mig, för nu är jag sugen på en rostade macka.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0