Torsdag

Godmorgon folket!

Jag är redan vaken and it feels nice!
Just nu är det strålade solsken ute, får se hur länge det håller i sig.
Men jag hade inte tänkt vara ute idag, för jag ska åka ut till farmor och farfar och hälsa på. Kanske man får sig en bulle och lite saft, till deras elva-kaffe.
Men det är nog lika bra för mig att inte vistats i solen på ett tag till.
Hade ni sett mig i förrgår hade vi er ett rejält skratt, fast det kanske ni får när ni ser mig ändå. Vad vet jag liksom.

Efter farmor och farfar, ska jag kila in på stan och jakten på den ultimata picknick-filten kommer sätta igång. Jag vill att den ska vara lite sådär plastig på undersidan, så den inte blir så smustig. Så jag hoppas på att hitta en sån och den ska helst vara sådär klassiskt röd och vit-rutig. Vi får se hur det går med det. Önska mig lycka till! Miihihimmmimimimi...okej, enough.


So what?!? tänker ni säkert nu. Som ni förmdoligen gör till mina flesta inlägg här på tiesto. Men men, pratade om det här igår. Jag är inte  den som skriver så mkt känslor i mina inlägg. Alltså hur jag mår innerst inne varje dag. Därför får ni nöja er med snack om filtar, mina proppfulla garderober och hur lätt jag får färg, men aldrig blir brun.

Och sen vill jag bara tillägga en grej. Det är fegt att kommerntera elaka saker och vara anonym. Och nu är det inte jag som har fått nån kommentar, men i allmänhet. Sånt lägger vi av med.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: A.H

Bloggen är väldigt underhållande o rolig utan känslor med! det fnkar utmärkt!=))

2010-05-20 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0