Back to school

Hejsan!

Första riktiga föreläsningen igår då. Jag var sjukt nervös och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Men som tur var träffade jag Karro, och ännu bättre, hon skulle gå in min klass! Vilken lättnad! Skönt att man kände någon iaf. Men det här kommer blir tungt. Gick igenom hur mkt som helst igår. och nästa vecka har vi tre föreläsningar till på fyra timmar vardera. Ujuj, kommer nog få plugga varje kväll fram till jul.
Men det känns också lite kul att vara back to school och få smygstarta med en kurs bara.


Och efter mina första fyra timmar på miun skulle jag åka ut till Alnö i snövädret. Det tog mig en timme och en kvart att komma dit. Sjuka bilkörer. Först blev jag stressad av en brandbil som försökte komma förbi, men jag kunde inte köra åt sidan för då hade jag dött i något dike. När jag kommer till Gärde början kön redan där. Jag tänker att det är ju omöjligt att det är kö från Gärde till bron, så jag vänder och åker igenom Birtsa ist. Ja, tror ni inte på fan att det är kö från Johannesdal då! Var några bussar som hade fastnat i backen efter bron. Jag fattar inte att det ska behöva bli en sån chock när första snön kommer varjde vinter. Vid halv sju var jag iaf där, fick mig en pizza och spelade lite innebandy med Alma ♥. Hon var dock bättre än mig, for real!




Snart kommer Anna och Malin hit. Då ska vi baka och mysa! Ska testa Leilas muffins som den andra Anna bjöd på, så jag hoppas vi lyckas lika bra dom du!



Och!
Jag fick precis veta att Sanna ska flytta till en lägenhet bara några hus från mig! KULIGT! Och grattis till lägenheten girl!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till mig :D TACK! Fyfan va roligt vi ska ha!!!

2010-11-11 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0