Hej igen

Amen tjenare då!

Helgen har varit bra, men dåligt. Näe, mestadels bra. Den har bestått av två utgångar, i fredags med bergsåkerstjejer och i lördags med en massa andra brudar.
Oskar Linnros var bra, och jag gjorde allt jag kunde för att tränga mig längst fram. Det användes dock ganska mkt armbågar där framme, så jag fick backa till slut.


Kl ett ska jag vara på mittuniversitet igen. Fyra timmars föreläsning. Likaså torsdag och fredag. Och jag måste ju faktiskt säga att jag kunde inte vara mindre taggad just idag. Har ingen motivation what so ever. Kan inte koncentrara mig. Vet inte ens vad jag ska läsa på. Hoppas att jag får en av böckerna idag bara. Sex böcker för en kurs som är slut efter nyår.
Gick ner på hovrätten och köpte mig en begagnad lagbok. Ändå kostade den 450 kr.
Kanske blir så att jag pluggar med några av tjejerna i klassen.
Egentligen tycker jag om att plugga själv. Men man kanske skulle behöva diskutera lite..
Jag måste ta mig i kragen helt enkelt!

Och inte blir det nå jobb heller pga plugget. Inte förrän helgen. Jobbar två helger i rad nu, sen ryktas det om fest hos Vera?!

Näe, nu ska jag försöka läsa igeom lite av det vi pratade om sist.

Sen måste jag laga mat också.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Susanne! Johanna Lehtonen här :P Brukar kika in här ibland och såg nu att du läser jöken, roligt med juridik ;) Tänkte bara säga att det bara är att höra av dig med en litteraturlista om du är intresserad av att köpa begagnad kurslitteratur så kan jag kika vad jag har sen första året på affärsjuridiska programmet :)Ingen aning om det är någon bok som är samma men det kan jag kolla om du är intresserad :) kram!

2010-11-16 @ 20:56:23
URL: http://movingawayfromhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0