Jag vägrar att inse

Föreläsning idag, fredag. Jobb lördag, söndag, måndag. Föreläsning tisdag. Jobb onsdag och heeela nästa helg. När ska jag ha tid att plugga?
Undra om jag inte måste börja tacka nej till lite jobb nu, men jag vill ju ha peeengar!


Efter skolan idag ska jag åka hem till Emma och umgås lite med henne, Malin och Anna. Ryktas om spelkväll. TV-spel?!?! Är det något jag är dålig på är det väl just det. Fredrik gjorde väl allt för att jag skulle börja gilla det, men det gick inge vidare. Kan även bero på att det var massa krigsspel också..
Mario Kart däremot, det är något för mig. Fast helst på datorn där man bara behöver ha koll på typ två tangenter. Fast knsppt att klarar det...haha.


Näe nu ska jag duscha och sen läsa igenom lite inför eftermiddagen.
Får se om jag lyckas hålla mig vaken i fyra timmar sen, har inte sovit bra alls i natt.


Trevlig torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0