Måndag

Godkväll!

Föreläsning idag igen då. Är inte så avancerat. Är bara att sitta och suuuga in allt och försöka anteckna det viktigaste. Kommer bli så sjukt mkt att läsa in så det är lika bra att börja nu, även fast tentan är i januari.

På vägen hem stannde jag till på Åkrogens heminredning. Det är så mysigt med ljuslyktor. Hittade dock inget jag ville ha, så jag hoppas på en tur till Timrå gårsbutik igen, eller kanske Nordljus.

Blev pasta och skinsås till middag idag igen, är väldigt lättlagat. Men nästa gång ska jag nog göra något mer avancerat kanske. Är inte så kul att laga mat till sig själv, så om någon är sugen att komma på middag är det bara att hojta till :)

Nu har jag iaf precis kommit hem från min vän Martin, aka Secken. Har inte sett hans lägenhet förrän nu. Kommer nog bli riktigt bra när det är färdigt. Blev bjuden på te också. Jag som inte gillar te, men det var faktiskt gott och jag lyckdes dricka hela koppen. Ska nog ge det här te-drickandet ett nytt försök. Gäller nog bara att hitta ett te man gillar.




Nu har jag tänt lite ljus och ska mysa ner mig i soffan. Måste nog läsa lite nu när jag väl har tid. Så det blir väl att snegla med ena ögat på tv:n.
Jag känner inte igen mig själv. Förut hade jag värsta principerna när det gällde plugg. Satt alltid vid köksbordet, ingen tv och ingen musik. Fastnar bättre då tycker jag. Men på något sätt jag kan inte ta det seriöst än.

Förövrigt har jag köpt doftljus som ska lukta pepperkaka. Jag tycker dock att dom luktar mer blogbudding än pepperkaka...skumt.


Jaja, nu ska jag sluta surra.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0