Måndag fast det känns som söndag

Dålig uppdatering i helgen.
Men den har bestått av jobb. Även idag.

Den har även bestått av:
Fredagsmys, utgång, Lilla Lady, jobb, dumma frågor och konstiga erbjudanden.
Bra helg, förutom igårkväll. Kan inte sova nuförtiden. Har varit sjukt trött i helgen.
Ögonen är helt uppsvälda.

Men i natt ska jag ta igen det.
Ska lägga mig i sängen och kolla på sista avsnittet av ensam mamma söker, sen blir det sööööömn. Bara till 8.30 dock. Fick ju punka igår, så jag måste åka och hämta mitt däck. Sen iväg till farmor och farfar.

Efter det bär det av till Timrå gårdsbutik och Nordljus med Malin och Anna ♥ Mysigt!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Grymt snygg header! =)

2010-11-30 @ 11:20:58
Postat av: Suss

Men tack :)

2010-11-30 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0